מתמחים במיומנויות חברתיות
קבוצות חברתיות ייחודיות!
בבתי הספר ובספריות הציבוריות.
הזדמנות פז להיות חלק ממהפכה חברתית רגשית ולהכיר בכוחות והחוזקות שלכם!
הילד נשאר בכיתה בהפסקות?
לא נפגש אחרי ביה"ס עם חברים?
מבלה בעיקר מול המסכים?
אם אתם חוששים שילדכם נמצא יותר מדי לבד וכישוריו החברתיים זקוקים לשיפור,
יש לנו סדנה בדיוק בשבילו – סדנה לאימון המיומנויות החברתיות מבית מרכז הרמוניה ייעוץ וטיפול רגשי.
בסדנה הילדים לומדים להכיר את החוזקות והכוחות שלהם
ומתאמנים על מיומנויות חברתיות דרך התנסות בקבוצה.
הסדנה חווייתית ונעשית באמצעות כלים אמנותיים ודרמה.
בנוסף לתפקידים הנ”ל, הקבוצה מהווה מקור למידה ותרגול מובנה, במיוחד לילדים שרוצים להתאמן על המיומנויות החברתיות רגשיות שלהם באמצעות חיקוי השוואה ועידוד.
מחקר שנעשה בקנדה בשנת 2013 מצא:
“התהליך החברתי“ בבית הספר כשלעצמו אינו הכלי היחיד העוזר לילדים להיות חברתיים אלא להיות חלק מהקבוצה החברתית של בני גילם.
כלי נוסף ומשמעותי
הינו קבוצה חברתית מובנית”.
שנים רבות עבדתי בתחום הפדגוגי/חינוכי עם ילדי ASD תוך ליווי ההורים והצוות החינוכי, מתוך כך רכשתי ניסיון רב בהבנה לתהליך המתרחש עימם ולדרך העבודה המקצועית המובילה לשינוי בכול מישורי התפקוד של הילד/ה.
ניהלתי חדרי שלווה בשדרות, טיפלתי שם תחת הדרכה וליווי מקצועי בילדים תוך כך התמחיתי בטיפול בטראומה וחרדות. ובשיטת טיפול גוף נפש, SE טיפול קצר מועד.
במהלך שנים אלו למדתי ייעוץ חינוכי MA, לימודי פסיכותרפיה וכלים אמנותיים בטיפול .
ילדים עם הפרעות התנהגות או בעיות תחושה SPD ליוויתי בטיפול הוליסטי אצלי בקליניקה וכן בבתי הספר תוך תהליך טיפולי עם הילד/ה והדרכה להורים ולצוות.
מדריכה הורים ומנחה קבוצות הורים לילדים עם צרכים ייחודים דרך מסגרות הרווחה השונות או במסגרת פרטית.
מעבירה השתלמויות למורים/אנשי מקצוע בתחומי חינוך, ח"מ, התפתחות אישית דרך פסג"ה או המכללות.
חברה באיגוד פסיכותרפיה ממוקדת ובאיגוד המטפלים והיועצים בישראל.
רבקה יקרה!
ברצוני לציין לשבח שהקורס והלמידה הייתה מקצועית מאתגרת ומעניינת. אני יוצאת עם כלים רעיונות ומחשבות חדשות, שיקדמו אותי בעבודתי בגן, המסע היה עבורי למידה משמעותית, חשפה בפניי שיטות יעילות ותורמות על מנת ליצור הצלחה בהעצמת היכולות האישיות של התלמידים והילדים.
יישר כח גדול.
ובנימה אישית אלייך רבקה!
אני מודה לך מעומק ליבי על ההזדמנות ללמידה משמעותית אמיתית ומהנה ועל היותך שליחה של נושא ותחום כל כך חשוב! נהניתי מכל רגע ולמדתי המון! תודה על הזדמנות לבהירות וריפוי אמיתי עבורי ועבור הילדים שלי/שאיתי.
מברכת אותך בהמשך עשייה נפלאה, מלאה באור שפע ואהבה!
אעביר הלאה לכל המעוניין, הורים וילדים , אנשי מקצוע וקולגות ובפרט לאחותי עופרה יוסף נגר, מרפאה בעיסוק התפתחותית ומטפלת הוליסטית שמאוד התרשמה ואהבה לשמוע על ההשתלמות. בהערכה גדולה אלייך, בברכת בריאות איתנה וחג שמח.
עבורי חוויית הלמידה בקורס זה – תנועתית מעצם הדרישה למשימות שונות ומגוונות וגמישה מעצם היותה מאפשרת חשיבה פתוחה ויצירתית שניתן היה לייחס לה משמעות סובייקטיבית.
הרגשתי שהלמידה הייתה ממקום של מודלינג, ניסיון, רצון טוב, אמונה ואהבה. ועל כך, תודה לך רבקה.
אסיים בדבריו של המשורר אהרון בס:
כמה עמוק / אהרון בס
כמה עמוק אתה מסוגל לגעת בנפשו של אדם אחר קשורה אך ורק בכמה עמוק אתה מסוגל לגעת בנפש שלך עצמך.
רבקה יקרה!!
תודה על האפשרות וההזדמנות "לגעת..."
רבקה יקירה,
אני רוצה להודות לך על הטיפול המסור בבן שלי א.ח.
היית תמיד קשובה ובעלת סבלנות רבה לבעיות של החרדה בעקבות צבע אדום.
הרגשתי שיפור בהתנהגות של הבן שלי בעקבות הטיפול.
אני מודה לך רבקה על כל העזרה והתמיכה
רבקה יקרה,
כשמך כן את ממלאה ונדיבה.
את מדהימה העברת את הקורס בצורה נפלאה ביותר בצורה אמיתית כאילו כיף להפתח אלייך.
ולדבר על הכל אין לי ספק שהגעת אלי ללב רק בגלל האוטנתיות שלך.
וזה כל כך כיף לקבל ממך!
תודה רבה על הכל
הרמוניה כל חיינו אנו מחפשים אחרי מילת המפתח ״איזון״
אנו מוצפים מהלחצים של החיים מההזדמנויות הבלתי פוסקות, מהרצון שלנו לממש את עצמנו ומהמציאות שמתנגשת מול העיניים.
ילדים אשר חווים את הפער הרגשי-קוגניטבי וזקוקים לעבודה בוויסות ,ילדים עם קשיים רגשיים,תחושתיים חשים מבולבלים וזקוקים לתיווך מתמיד על מנת לעשות סדר בעולמם הפנימי.
כאן בהרמוניה בתהליך משותף ילד-הורה-מטפלת נאפשר לילד כלים לגלות בעצמו את הכוחות שבו , לעשות סדר , גבולות פנימיים, לגלות מי הוא וללמוד על עצמו .
ההורה חווה את הקשר ממקום בטוח תוך הבנה לצרכי הילד עם הדרכה משותפת
מתבגרים שזקוקים לתהליך טיפולי על מנת להבין את עצמם, לשחרר מחשבות, התחברות לזהות ולעולמם הפנימי.
ילדים עם צרכים מיוחדים הזקוקים לטיפול רגשי מותאם תוך מיקוד לצרכים הספציפיים של המטופל, הורים הזקוקים להדרכה.